Politica de Confidențialitate

Consimțământ

Datele personale sunt orice informație care vă permite să identificați o persoană direct (de exemplu, numele de familie) sau indirect (de exemplu, numărul de telefon).

Înainte de a ne furniza informațiile dvs. personale, vă recomandăm să vă familiarizați cu politica de confidențialitate.

Această „Declarație de confidențialitate a clienților” face parte din termenii și condițiile care guvernează serviciile noastre hoteliere. Îți dai consimțământul deplin acceptând termenii și condițiile acestei prevederi.

Aplicabilitate

În această Politică de confidențialitate, pronumele „noi”, „noi”, „nostru”, etc. se referă la Complex-Codru Înțelegem importanța protejării datelor cu caracter personal ale clienților noștri și încercăm să explicăm în mod clar modul în care colectăm, utilizarea, dezvăluirea, transmiterea și stocarea informațiilor. Această politică de confidențialitate guvernează colectarea, prelucrarea și utilizarea noastră a informațiilor personale.

Politica de confidențialitate se aplică acestui site web și oricăror servicii sau caracteristici pe care le furnizăm și sunt menționate sau menționate în această politică de confidențialitate (în mod colectiv denumit „Serviciul nostru”.
Rețineți că Politica de confidențialitate se aplică utilizării de către dvs. a Serviciului nostru. De asemenea, se aplică dacă utilizați un computer, telefon mobil, tabletă, televizor sau alt dispozitiv pentru a accesa Serviciul nostru. Se aplică și Serviciului pe care îl furnizăm fără mijloace electronice.

Vă rugăm să citiți cu atenție Politica de confidențialitate deoarece de fiecare dată când utilizați Serviciul nostru, sunteți de acord cu practicile descrise în Politica de confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu regulile descrise în Politica de confidențialitate, nu trebuie să utilizați Serviciul nostru.

Consimțământ

Datele personale sunt orice informație care vă permite să identificați o persoană direct (de exemplu, numele de familie) sau indirect (de exemplu, numărul de telefon).

Înainte de a ne furniza informațiile dvs. personale, vă recomandăm să vă familiarizați cu politica de confidențialitate.

Această „Declarație de confidențialitate a clienților” face parte din termenii și condițiile care guvernează serviciile noastre hoteliere. Îți dai consimțământul deplin acceptând termenii și condițiile acestei prevederi.

Aplicabilitate

În această Politică de confidențialitate, pronumele „noi”, „noi”, „nostru”, etc. se referă la Complex-Codru Înțelegem importanța protejării datelor cu caracter personal ale clienților noștri și încercăm să explicăm în mod clar modul în care colectăm, utilizarea, dezvăluirea, transmiterea și stocarea informațiilor. Această politică de confidențialitate guvernează colectarea, prelucrarea și utilizarea noastră a informațiilor personale.

Politica de confidențialitate se aplică acestui site web și oricăror servicii sau caracteristici pe care le furnizăm și sunt menționate sau menționate în această politică de confidențialitate (în mod colectiv denumit „Serviciul nostru”.
Rețineți că Politica de confidențialitate se aplică utilizării de către dvs. a Serviciului nostru. De asemenea, se aplică dacă utilizați un computer, telefon mobil, tabletă, televizor sau alt dispozitiv pentru a accesa Serviciul nostru. Se aplică și Serviciului pe care îl furnizăm fără mijloace electronice.

Vă rugăm să citiți cu atenție Politica de confidențialitate deoarece de fiecare dată când utilizați Serviciul nostru, sunteți de acord cu practicile descrise în Politica de confidențialitate. Dacă nu sunteți de acord cu regulile descrise în Politica de confidențialitate, nu trebuie să utilizați Serviciul nostru.

În ce scopuri colectăm date?

Colectăm și folosim date personale pentru a îmbunătăți serviciile pentru clienți și gestionarea relațiilor și pentru a ne furniza Serviciul. Unele informații personale sunt colectate pentru a vă oferi un serviciu personalizat și îmbunătățit.

Colectăm informații personale pentru:

Pentru a vă gestiona rezervările de camere și alte servicii de ospitalitate
în scopul creării și menținerii documentelor legale în conformitate cu legislația în vigoare
În scopul colectării de informații în vederea pregătirii și satisfacerii cererilor legate de șederea dumneavoastră (de exemplu, preferințele camerei)

În scopul gestionării șederii dumneavoastră la hotel
Controlăm accesul în camera dvs.
Controlăm utilizarea serviciilor (telefon în cameră, minibar, comanda online de mâncare în cameră, WiFi etc.)
Controlăm listele de clienți cu date personale din motive operaționale, cum ar fi sosirea, plecarea de astăzi sau lista clienților din categorii speciale (de ex. VIP etc.)

Pentru a îmbunătăți serviciile noastre hoteliere
Pentru a ne adapta produsele și serviciile pentru a răspunde mai bine cerințelor dvs. și ale clienților noștri
Pentru a vă prelucra datele personale prin programe de marketing în scopuri de marketing și promoționale și pentru a înțelege mai bine cerințele și dorințele dvs.
Pentru vă oferă informații utile despre promoții sau alte comunicări promoționale
În scopul de a vă oferi informații despre oferte speciale și noul Serviciu
În scopul de a vă oferi conținut și oferte personalizate bazate pe activitățile dumneavoastră anterioare

În scopul gestionării relației cu dvs. înainte și după șederea dvs.
În scopul administrării programelor de fidelitate
În scopul administrării bazelor de date cu clienții
În scopul administrării de evaluare și analiză a pieței, clienților noștri, produselor și serviciilor
În scopul generării de date și rapoarte statistice
În scopul gestionării preferințelor clienților noi și existenți
În scopul de a trimiterea de broșuri, promovarea produselor și ofertelor. De asemenea, vă putem contacta telefonic

Pentru a îmbunătăți serviciile noastre
Efectuăm studii de piață și analizăm chestionare și feedback-ul clienților
Prelucrăm reclamațiile și reclamațiile clienților
Noi vă oferim beneficiile programelor de loialitate

Securitatea sistemului
Înregistrăm date pentru securitate și prevenirea fraudei

Pentru a respecta legislația greacă și europeană
Pentru a vă asigura utilizarea spa-ului și a facilităților noastre de fitness
În scopul cercetării de piață, al satisfacției clienților, al calității serviciilor și al marketingului direct și al promovării vânzărilor

Ce date cu caracter personal colectăm?

Informații pe care ni le furnizați direct.
Unele dintre Serviciile noastre vă permit să ne furnizați informații direct. De exemplu:

Dacă comandați un serviciu sau un produs plătit de la noi, vă putem solicita numele, numărul și informațiile de facturare pentru a vă procesa comanda.
Dacă introduceți un serviciu online competiție sau promovare pe care o organizăm - promoții, vă putem cere numele, datele de contact, adresa de e-mail, vârsta și sexul, interesele dvs. personale sau de afaceri, alte caracteristici personale și părerea dvs. despre produsele și/sau serviciile noastre.
Unele dintre Serviciile noastre ne permit să contactăm alte persoane. Această comunicare va fi transmisă și stocată în sistemele noastre

Informațiile pe care le solicităm de la dvs. și/sau membrii familiei dvs. sunt următoarele:
Informații de contact (de exemplu, nume, prenume, al doilea prenume, număr de pașaport, carte de identitate, telefon, adresă de domiciliu, e-mail)
Date cu caracter personal(de exemplu, data nașterii, naționalitate, locul nașterii )
Data de sosire și de plecare, numărul zborului și numărul camerei
Preferințe și interese(de exemplu, cameră pentru nefumători, etaj preferat, pat tipul, sportul , interesele culturale)
Date medicale aferente sănătății dumneavoastră, cum ar fi rapoarte și certificate medicale, rezultatele examenelor medicale, date despre boli patologice etc.
Întrebări și comentarii , lăsate în urmă în timpul sau după un sejur la unul dintre hotelurile noastre.

Informațiile pe care le colectăm despre persoanele cu vârsta sub 18 ani se limitează la prenume, prenume, naționalitate și data nașterii și pot să fie împărtășit cu noi de către adulți/tutore. Vă rugăm să vă asigurați că copiii dumneavoastră nu ne trimit informații personale fără consimțământul dumneavoastră (în special prin Internet). Cu toate acestea, dacă astfel de informații ne sunt trimise, vă rugăm să contactați Departamentul de confidențialitate a datelor (consultați secțiunea „Întrebări și contacte”) pentru a solicita ștergerea acestor informații.

Informații precum numărul de pașaport, timpul liber activitățile, hobby-urile, posibilele probleme de sănătate, indiferent dacă fumezi sau nu, pot fi considerate confidențiale. Păstrăm astfel de informații numai așa cum este cerut de legea aplicabilă sau după obținerea consimțământului dumneavoastră explicit (de exemplu, pentru a vă oferi un serviciu adecvat, cum ar fi o dietă specială)

Informații despre utilizarea Serviciul nostru
Pe lângă informațiile pe care le furnizați în mod direct, este posibil să colectăm și informații despre utilizarea de către dvs. a Serviciilor noastre prin intermediul software-ului de pe dispozitivul dvs. și prin alte mijloace. De exemplu, putem colecta:
Informații despre dispozitiv- cum ar fi modelul, codul de identificare al dispozitivului mobil, (numărul IMEI) și alți identificatori unici de dispozitiv, adresa MAC, adresa IP, versiunile sistemului de operare și setările dispozitivului pe care le utilizați pentru a accesa Serviciul.
Informații de conectare - cum ar fi timpul și durata utilizării Serviciului, interogările de căutare și orice informații stocate în cookie-urile plasate pe dispozitivul dvs.
Alte informațiidespre utilizarea de către dvs. a Serviciilor noastre, cum ar fi aplicațiile, site-urile web pe care le vizitați și conținutul pe care îl utilizați.

Informații de la o terță parte
Este posibil să primim informații despre dvs. din surse guvernamentale și comerciale (după cum prevede legea aplicabilă) și să le combinăm cu alte informații pe care le colectăm de la și despre dvs. De asemenea, putem colecta informații despre dvs. din rețelele sociale atunci când utilizați serviciile acestora.

Colectarea de informații suplimentare
De asemenea, putem colecta informații suplimentare despre dvs., dispozitivul dvs. sau utilizarea de către dvs. a Serviciilor așa cum este descris mai sus sau cu acordul dvs. expres.

Puteți alege să nu ne furnizați anumite date, dar acest lucru vă poate afecta capacitatea de a utiliza anumite Servicii.

Când colectăm date personale?

Colectăm date personale în cazuri precum:

a) Activități ale complexului:
Rezervarea unei camere
Înregistrarea și plata
Rezervarea unei camere și/sau utilizarea serviciilor hotelului, cum ar fi servicii de catering, servicii spa și servicii de divertisment.
Diverse solicitări, acuzații/reclamații sau/și dispute.

b) Participarea la programe de marketing sau evenimente:
Înregistrarea pentru a se alătura unui club de loialitate (dacă există)
Participarea la sondaje online și offline (cum ar fi Sondajul de satisfacție a oaspeților)
Participarea la competiții și jocuri
Înscriere pentru ca buletinele informative să primească oferte și alte promoții prin e-mail.

c) Obținerea de informații de la o terță parte:
Agenți de turism, operatori de turism, sisteme de rezervare GDS, sisteme de rezervare online (de exemplu, rezervare .com, expedia.com) și alte sisteme de rezervare.

Acțiuni electronice
Conectarea la site-urile noastre web
Conectarea la rețeaua Wi-Fi a hotelurilor noastre
Finalizare formulare online (de exemplu, formular de rezervare, formular de preînregistrare, formular de sondaj de satisfacție etc.)

Termeni privind accesul terților la datele dvs. personale

RiversideResort nu va partaja informațiile dvs. personale fără consimțământul dvs. terților în scopuri comerciale sau de marketing.

Cu toate acestea, este posibil să dezvăluim informațiile dvs. următoarelor părți:

< strong>Parteneri de afaceri.De asemenea, putem împărtăși informațiile dvs. cu parteneri de afaceri de încredere pentru a vă oferi materiale promoționale, anunțuri și alte oferte.
Furnizori de servicii și/sau terți care ne prelucrează informațiile dumneavoastră.De asemenea, putem dezvălui informațiile dumneavoastră către companii care ne oferă servicii sau în numele nostru, cum ar fi contractori de calculatoare, companii de e-mail în vrac, bănci, emitenți de carduri de credit, firme de avocatură, companii de servicii poștale. , companii, care furnizează servicii de tipărire etc.
Alți terți, dacă este impus de lege sau pentru a-și proteja Serviciul. În câteva cazuri, împărtășim informațiile dvs. unei terțe părți:
o pentru a respecta legea sau pentru a respecta un proces legal obligatoriu (cum ar fi un mandat de percheziție sau alt ordin judecătoresc)
o pentru a confirma sau respectă politicile care guvernează Serviciul nostru și
o pentru a proteja drepturile, proprietatea sau siguranța sau a oricărui afiliat, partener de afaceri sau client asociat.
Alte părți terțe implicate în tranzacții corporative .Putem dezvălui informațiile dumneavoastră către terți în cazul unei fuziuni sau transfer, în caz de faliment sau dacă pierdem controlul sau managementul sau încetăm să fim licențiatori într-unul dintre hotelurile incluse în prezent în portofoliul nostru. .
Partajarea informațiilor unei terțe părți din consimțământul dvs. sau la cererea dvs.Pe lângă informațiile descrise în această Politică de confidențialitate, este posibil să împărtășim informații despre dvs. unei terțe părți, la cererea dvs. sau consimțământul.
Cerințe legale: </ span>Ne rezervăm dreptul de a dezvălui orice date cu caracter personal dacă ni se solicită acest lucru de către o instanță sau o autoritate guvernamentală sau dacă considerăm acest lucru acțiunea este necesară sau de dorit pentru a respecta legea sau pentru a ne proteja drepturile sau proprietatea conform legii aplicabile. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a reține informațiile personale colectate și prelucrate în scopul respectării regulilor și reglementărilor contabile și fiscale, precum și a legilor speciale de arhivare.

Pentru a oferi un serviciu de calitate, oferim acces la datele dvs. personale sau la o anumită parte a datelor, personalul nostru relevant și autorizat:
Personal complex
Departament Rezervări
Departament IT
Departament Marketing / Relații cu oaspeții
Departament Servicii juridice, dacă este necesar
Servicii medicale, dacă este necesar

Ce facem pentru a vă păstra informațiile în siguranță

Avem mijloace organizatorice și tehnice rezonabile pentru a proteja informațiile și, în special, orice date personale sensibile care sunt colectate pentru a furniza Serviciul. Departamentul nostru IT respectă standardele și procedurile internaționale pentru a asigura securitatea rețelei și criptarea datelor.

Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că, deși luăm măsuri rezonabile pentru a vă proteja informațiile, nu există site-uri web, nicio transmisie prin internet, nici computer. sistemul și conexiunea wireless sunt complet sigure.

Stocare de date

Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că informațiile dvs. sunt păstrate numai atâta timp cât este necesar sau conform contractului sau conform legii aplicabile.

Cookie-uri, semnalizatoare și tehnologii similare

Noi, precum și terții care furnizează conținut, publicitate sau alte mijloace, putem folosi cookie-uri, semnalizatoare și alte tehnologii.

Cookie-urile
Cookie-urile sunt fișiere mici care stochează informații pe computer, telefon mobil sau alt dispozitiv. Acestea permit oricui le pune pe dispozitiv să vă recunoască pe diferite site-uri, servere, dispozitive și/sau să vă recunoască perioada de vizionare. Cookie-urile servesc mai multor scopuri utile. De exemplu:
Cookie-urile își amintesc datele de conectare, astfel încât să nu fie nevoie să le introduceți de fiecare dată când accesați site-urile noastre.
Cookie-urile colectează informații despre modul în care utilizatorii folosesc site-ul, cum ar fi cele mai vizitate pagini și durata vizita Prin urmare, folosim cookie-uri pentru a îmbunătăți funcționalitatea Serviciului nostru, a crește eficiența navigării în pagină, a reține setările și a maximiza experiența utilizatorului.
Cookie-urile sunt folosite pentru a limita numărul de ori când un utilizator vizualizează aceeași reclamă, după cum precum și pentru a măsura eficacitatea campaniilor de publicitate .
Cookie-urile ne ajută pe noi și pe terți să vă oferim conținut și publicitate relevante prin colectarea de informații despre utilizarea Serviciului nostru și a altor site-uri web și aplicații.

Blocarea sau ștergerea cookie-urilor și restricționarea acțiunii acestora pot fi în setările browserului dvs. Pașii necesari pentru aceasta pot varia în funcție de browser. Pentru instrucțiuni, utilizați funcția „Ajutor” din browser. Sistemul de operare al dispozitivului dvs. poate conține setări suplimentare pentru cookie-uri.

Rețineți că anumite Servicii de pe site-urile noastre web sunt disponibile numai atunci când sunt utilizate cookie-uri. Dezactivarea cookie-urilor poate restricționa accesul la conținutul nostru și poate duce la nefuncționarea corectă a site-urilor.

Alte stocări locale
Noi și anumite terțe părți putem folosi și alte tipuri stocarea facilităților locale, cum ar fi obiectele partajate locale (numite „cookie-uri Flash”) și stocarea locală HTML5 (stocare web HTML5). Funcționalitatea de stocare web HTML5 permite unei pagini web să stocheze date pe computerul vizitatorului. Spre deosebire de cookie-urile obișnuite, aceste instrumente pot folosi diferite părți ale dispozitivului dvs. și nu pot fi controlate folosind instrumente și setări standard ale browserului.

Beacons
Noi și unele terțe părți putem utilizați, de asemenea, semnalizatoare web, care sunt imagini electronice numite imagini cu un singur pixel care trimit informații de pe dispozitivul dvs. la un server. Web beacon-urile pot fi încorporate în conținut web, video și e-mail și permit unui server să citească anumite tipuri de informații de pe dispozitivul dvs., să știe când ați vizualizat un anumit conținut sau un anumit mesaj de e-mail, să determine ora și data pe care le-ați vizualizat, baliza web și Adresa IP a dispozitivului dvs. Noi și anumite terțe părți utilizăm semnalizatoare web în scopuri precum analiza utilizării de către dvs. a Serviciului nostru (în combinație cu module cookie) și pentru a vă oferi conținut și reclame mai relevante.

Prin accesarea și utilizarea Serviciului nostru , sunteți de acord să plasați module cookie, alte tehnologii locale de urmărire, semnalizatoare web și alte informații pe dispozitivele dvs. De asemenea, ne permiteți nouă și terței părți menționate mai sus accesul la aceste module cookie, stocare locală, semnalizatoare web și informații.

Acces - Corectarea informațiilor dvs. - Dreptul la ștergerea datelor cu caracter personal

În conformitate cu legea din unele jurisdicții, puteți solicita informații despre datele pe care le colectăm și puteți corecta inexactitățile din acestea. Orice drepturi suplimentare legale de utilizator rămân neafectate. Sub rezerva reglementărilor legale aplicabile privind păstrarea, este posibil să vă percepem o mică taxă pentru furnizarea acestei capacități. Este posibil să refuzăm să ne conformăm solicitărilor repetate nerezonabile care necesită un efort tehnic disproporționat, care compromit confidențialitatea altora, sunt extrem de impracticabile sau implică acces care nu este necesar, așa cum prevede legislația națională.
Puteți solicita, de asemenea, ca personalul dvs. informațiile să fie șterse în orice moment.